Field Service Management

Het bieden van uitstekende klantenservice terwijl je de kosten verlaagt en je operationele efficiëntie verhoogt kan behoorlijk complex zijn, vooral met de groeiende concurrentie en veeleisendere klanten. Met IFS Field Service Management (FSM) kun je jouw servicekosten verlagen, de klanttevredenheid verhogen en de inkomsten uit de dienstverlening verhogen met end-to-end service lifecycle management en krachtige connectiviteit. Het beheert jouw buitendienstmedewerkers, werkorders, contracten, garanties, onderdelen en de planning van mobiele resources. Het omvat ook uitgebreide retourlogistiek en reparatie in het depot. FSM is zo krachtig dat het een stand-alone module is die naadloos integreert met de meeste grote ERP/CRM-leveranciers, waaronder SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, Infor, Salesforce en anderen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

  • Verbeter de productiviteit van je technici met 40%
  • Verbetering van 10-20+% in first time fix rate
  • 15% vermindering van reis- en overwerkkosten
  • 20+% verbetering in SLA's en on-time dienstverlening

Verhoog uw effectiviteit met de onderstaande ingrediënten.

Beheer van werkorders

Het beheren van werkorders is eenvoudig in FSM. Of serviceverzoeken nu afkomstig zijn van de servicedesk, via IoT-gebaseerde assets zoals slimme sensoren, of gewoon telefonisch door een klant. Het volledig geïntegreerde platform biedt eenvoudig toegang tot alle relevante gegevens, zodat u snel een probleemdiagnose kunt stellen en alle gerelateerde contracten, bedrijfsmiddelen en onderdelen kunt inzien. Dit alles om ervoor te zorgen dat je jouw service level agreements kunt nakomen.

 

Beheer van reserve-onderdelen

Met FSM hoeft je niet met lege handen bij de klus aan te komen, want je weet precies welke reserveonderdelen nodig zijn, hoeveel, en hoe het met de voorraad en het voorraadniveau staat. Je hebt een volledig overzicht van alle materialen om jouw activiteiten met succes te beheren.

Beheer van servicecontracten

U hoeft niet langer uw waardevolle contracten handmatig te beheren met Excel, met ongestructureerde bestanden en papieren documenten. U kunt inkomstenverlies voorkomen door automatisch te offreren, prijzen vast te stellen, factureren, verlengen, beheren en servicecontracten uit te voeren. FSM biedt krachtige mogelijkheden voor contract lifecycle management, van de eerste offerte tot en met de verlenging.

Software voor garantiebeheer

IFS Field Service Management biedt een complete oplossing voor garantie- en assetmanagement waarmee alle garanties gedurende de gehele levenscyclus worden beheerd, verwerkt en bijgehouden. Je kunt niet alleen de servicekosten verlagen, geldige claims indienen, controleren en reparaties in gang zetten, maar jouw buitendienstmonteurs kunnen ook eenvoudig de historie van jouw assets bijhouden en garantieonderdelen vervangen.

Beheer van serviceprojecten

Het beheren van serviceprojecten kan een uitdaging zijn. Het gaat meestal gepaard met veel taken en onderling samenhangende afhankelijkheden, en met personeel en assets op afstand in het veld. Het is geen verrassing dat veel bedrijven moeite hebben met het beheren van serviceprojecten, vooral met ineffectieve en handmatige tools, waardoor ze gehinderd worden en vatbaar zijn voor veel fouten. Met FSM kunt je jouw efficiëntie, productiviteit, operationele zichtbaarheid, dienstverlening en kwaliteit verbeteren. Begin vandaag nog met het automatiseren van jouw toekomst.

Contact

Eqeep is uw partner in digitale transformatie

“Wij helpen bedrijven hun concurrentievoordeel te vergroten door hun waardeketen te analyseren, te organiseren en te vereenvoudigen door middel van digitale transformatie. Met onze klant- en oplossingsgerichte aanpak stellen we onze klanten in staat om hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken”.

Contact
eqeep

Waarom mensen en bedrijven voor ons kiezen

Bij Eqeep zijn we trots op de hechte relatie met onze klanten, dat is waar ons bedrijf op gebouwd is. Samen met onze klanten staan we voor zakelijke en industriële uitdagingen en nemen we alleen genoegen met het best mogelijke resultaat. Onze krachtige softwareoplossingen geven onze klanten de flexibiliteit en de mogelijkheid om hun bedrijfsprocessen onder controle te houden. Gedurende het gehele implementatieproces ondersteunen onze deskundige consultants uw organisatie, zowel operationeel als strategisch.

Meer lezen

TEAM UK – Eqeep

Team UK is the global leader in minimizing equipment and asset downtime and maximizing performance by providing critical services to its customers. It deploys conventional to highly specialized inspection, condition assessment, maintenance and repair services. In 2014, the company merged with the American TEAM and make the first important step working with the IFS installation.
Meer lezen

Emergya Wind Technologies (EWT) – Eqeep

Emergya is a global oriented company that designs and produces wind turbines. It was using IFS Applications, version 8.2 for several years until aninvolvement of the user community within the company. The configured functionality of IFS Applications was not used as intended until the company decided to take another approach to optimize IFS Applications.
Meer lezen

Optronica – Eqeep

Optronica Service BV is an independent service organization which focuses on ophthalmic equipment, among which lasers, microscopes and diagnostic equipment. Optronica faced the challenge on maintaining medical equipment in accordance to the strict guidelines on the usage of medical devices from health care authorities. Optronica chose IFS Application as its ultimate solution.
Meer lezen

Applikon Biotechnology – Eqeep

Applikon Biotechnology is a Dutch manufacturer of bioreactor systems. It develops, produces and supplies systems for both research and manufacturing purposes. As a fast-growing company, it is facing an increase in market wishes and requests. Which and what type of people can support key- and end-users? And how would these requests be handled?
Meer lezen