Het bieden van uitstekende klantenservice terwijl je de kosten verlaagt en je operationele efficiëntie verhoogt kan behoorlijk complex zijn, vooral met de groeiende concurrentie en veeleisendere klanten. Met IFS Field Service Management (FSM) kun je jouw servicekosten verlagen, de klanttevredenheid verhogen en de inkomsten uit de dienstverlening verhogen met end-to-end service lifecycle management en krachtige connectiviteit. Het beheert jouw buitendienstmedewerkers, werkorders, contracten, garanties, onderdelen en de planning van mobiele resources. Het omvat ook uitgebreide retourlogistiek en reparatie in het depot. FSM is zo krachtig dat het een stand-alone module is die naadloos integreert met de meeste grote ERP/CRM-leveranciers, waaronder SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, Infor, Salesforce en anderen.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
- Verbeter de productiviteit van je technici met 40%
- Verbetering van 10-20+% in first time fix rate
- 15% vermindering van reis- en overwerkkosten
- 20+% verbetering in SLA's en on-time dienstverlening
Eqeep is uw partner in digitale transformatie
“Wij helpen bedrijven hun concurrentievoordeel te vergroten door hun waardeketen te analyseren, te organiseren en te vereenvoudigen door middel van digitale transformatie. Met onze klant- en oplossingsgerichte aanpak stellen we onze klanten in staat om hun bedrijfsdoelstellingen te bereiken”.
ContactWaarom mensen en bedrijven voor ons kiezen
Bij Eqeep zijn we trots op de hechte relatie met onze klanten, dat is waar ons bedrijf op gebouwd is. Samen met onze klanten staan we voor zakelijke en industriële uitdagingen en nemen we alleen genoegen met het best mogelijke resultaat. Onze krachtige softwareoplossingen geven onze klanten de flexibiliteit en de mogelijkheid om hun bedrijfsprocessen onder controle te houden. Gedurende het gehele implementatieproces ondersteunen onze deskundige consultants uw organisatie, zowel operationeel als strategisch.
Meer lezen