Eqeep Group

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Zoek hier naar de juiste opdracht

IFS Support nodig?

Eqeep is IFS Platinum Partner!

Zoeken naar talent is ook een talent!

Eqeep helpt u!

Actief in Field Service Management of Repair?

Eqeep helpt u verder!

IFS Support

Om optimaal support te kunnen leveren, heeft Eqeep een IFS Service Desk ingericht. Onderdeel van deze service desk is onze webportal www.eqeepsupport.nl Hier kunt u zelf IFS gerelateerde tickets aanmaken. Vervolgens worden deze tickets door senior professionals in behandeling genomen. De status van uw ticket wordt inzichtelijk gemaakt via onze portal, en is elk moment van de dag up-to-date. Naast de webportal kunt u uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen. De ondersteuning vindt in Nederland plaats en uiteraard in de Nederlandse taal. 

Zaken die de Service Desk van Eqeep behandelt zijn onder andere:
• Het direct beantwoorden van vragen van de klant
• Het aanpassen van de IFS omgeving door gewijzigde behoeftes van de klant
• Het bouwen van rapporten queries etc.
• Het optimaliseren van de IFS-oplossing
• Het bouwen van migratiejobs, Custom menu's, Custom fields, Custom events
• Het installeren van software deliveries
• Repliceren van de Productie-omgeving naar Test

Om onze dienstverlening zo flexibel mogelijk af te kunnen stemmen biedt Eqeep verschillende service vormen. Gezamenlijk met u stemmen wij de benodigde ondersteuning af. Hierna kunnen we op basis van een SLA, een strippenkaart, een project-vorm, remote of on-site support inspelen op uw specifieke behoefte.

Terug
Eqeep Group gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close